Avatar billede mortenRHJ Nybegynder
13. februar 2013 - 08:28 Der er 1 kommentar

Assistance med netværk

Hejsa
Jeg ville gerne have lidt hjælp:

Har et net bestående af noget miks-mask som jeg skal have rettet op på.

Der er en Win 2008 SBS der kører DHCP og gateway, Der er rundt 10-15 klienter på domænet.
Herudover er der 10 brugere der anvender internetforbindelse med ovenstående SBS som dhcp og gw.

Dette gør er der er meget "støj" og ballade.

Hardware er en D-link DNS1000 router 3 24 porte Dlink Switches, et par 1360 AP fra dlink.

Mit ønske er at domænebrugerne skal adskilles fra de øvrige, at der kan tilbydes net til de øvrige brugere, gerne med en god WiFi dækning, at der etableres en fungerende guest-zone.

Hvis nogen mener at have de fornødne kvalifikationer til at enten fikse ovenstående, eller at coach'e mig igennem, så er jeg ideel øre.

Mail mig hvad du mener at det skal koste så tager vi den derfra.

Venligst
M
Avatar billede serverservice Praktikant
13. februar 2013 - 12:52 #1
Hej Morten - jeg kan sagtens hjælpe og har skrevet en besked til dig privat. Du kan evt fange mig på http://www.server-service.dk/contact.php eller tlf 50594706 .. Hilsen Dennis