Avatar billede trane_frisk Nybegynder
12. august 2001 - 14:30 Der er 5 kommentarer

Problemer m. Pioneer DVD-105

Hej

Jeg har problemer med mit Pioneer DVD-105 drev. Når jeg sætter en CD i spytter den bare CD\'en ud igen (det er en slot-in, hvad gør jeg)
Avatar billede guiron Nybegynder
12. august 2001 - 14:31 #1
Du skal sende dit drev til reparation. Mit gør præcis det samme, og jeg snakkede med forhandleren, og de sagde at jeg bare skulle sende det til dem.

/Guiron
Avatar billede guiron Nybegynder
12. august 2001 - 14:34 #2
Har dog ikke fået mit retur endnu, så jeg kan ikke fortælle om udfaldet af sagen, men regner med at få det tilbage først i næste uge!

> Det er ellers et hamrende suverent drev. Damn, det hurtigste og ellers mest stabile jeg har set.
Avatar billede trane_frisk Nybegynder
12. august 2001 - 14:35 #3
Det larmer dog en go\' del... når det ellers dur:(
Avatar billede guiron Nybegynder
12. august 2001 - 14:37 #4
Det er korrekt! > Dengang jeg købte mit var vi 4 kammerater der købte sammen, og den enes computer døede totalt da lynet slog ned i huset - ALT HARDWARE, han fik byttet sit til en 106S tror jeg det er, fordi de ikke kunne levere flere 105\'ere! ANyway, så er den mere støjsvag end hans gamle!
Avatar billede k6smash Nybegynder
12. august 2001 - 23:42 #5
Korrekt. Jeg har prøvet både 105 & 106, og det virker som om at 106 er en anelse mindre støjende. Men den larmer ligeså meget under spin-up, som den altid har gjort.