Avatar billede j-roar-h Nybegynder
12. februar 2013 - 18:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Gemte adgangskoder mac

Hej,

Jeg har et spørgsmål angående adgang til hjemmesider der ikke er gemt adgangskoder på.

Jeg står med en mac der ikke vil virke, og skal derfor slette indholdet og starte på ny. Desværre er der fejl på min backup, så den kan jeg desværre ikke bruge. Men på min backup er der gemt adgang til flere hjemmesider, som jeg gerne ville have adgang tid selvom jeg ikke kan gendanne. Altså må der ligge nogen filer et eller andet sted på min backup, som husker adgangskoderne.

Altså er den logget ind når jeg kommer ind på hjemmesiden, men der er ikke gemt nogen adgangskode i hovednøglerigen, så kan ikke se hvad koden er. Grunden til jeg ikke bare skriver koden igen er fordi jeg ikke kender den. Det er sider jeg fik adgang til via et tidligere arbejde, og som jeg derfor ikke kan huske adgangskoderne til.

Håber i forstår min spørgsmål, det var ikke så nemt at forklare
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
14. februar 2013 - 17:11 #1
Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
26. februar 2013 - 11:04 #2
Lukker
Avatar billede j-roar-h Nybegynder
26. februar 2013 - 11:04 #3
Lukker