Avatar billede ressurex Praktikant
11. februar 2013 - 21:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

simpel foto hjemmeside.

jeg søger en simpel måde at vise 500+ fotos, vilkårligt eller efter hinanden på et privat ejet domæne, men offentlig tilgængelig hjemmeside.

udbyderen er et firma, så ingen sikkerheds setup.

kun et simpelt album program, hvor man kan smide fotos ind efter behov og de så vises og kan blades igennem efter behov.
Avatar billede mediemarketing Nybegynder
18. februar 2013 - 11:02 #1
Hej,

Du kan lave en meget simpel hjemmeside med Wordpress som kan vise billederne.

Du kan enten vælge at finde et tema (design) som har funktionaliteten eller også kan du bruge et plugin (f.eks. NextGen Gallery) som har den ønskede funktion.

Jeg vil gerne sende dig nogle links til både installation/opsætning af Wordpress og omtalte plugins/designs hvis du vil have det? :)

De bedste hilsner fra
Martin Bengaard
Avatar billede ressurex Praktikant
18. februar 2013 - 11:27 #2
ok tak for linket.

jeg klarer resten herfra.
Avatar billede ressurex Praktikant
18. februar 2013 - 11:28 #3
hvordan hulen er den nu man giver point
Avatar billede HansTheMan Nybegynder
19. februar 2013 - 08:55 #4
Hos www.unoeuro.com kan du meget let opsætte et galleri. De har sådan en one-click-installation hvor du kan vælge det der hedder gallery eller coppermine, som begge er online billedegallerier.

Men ja, WordPress kan også håndtere mange ting. Men er måske overkill i forhold til hvad virksomheden vil.
19. februar 2013 - 09:43 #5