Avatar billede omer1345 Nybegynder
11. februar 2013 - 14:32 Der er 2 kommentarer

Visual web developer

Hej..jeg er ved at lave en hjemmeside på visual web developer og jeg bruger sproget visual basic som mit sprog.
Mit spørgsmål er om det er muligt at bruge de samme "tools" fra visual basic i web developer(eller Asp.net).
Jeg har prøvet at tilføje dem men man kan ikke se dem. Og når jeg trykker på "show All items" , så kan man godt se dem, men man kan stadigvæk ikke trykke på dem eller trække dem på formen.

Jeg håber at der er nogen der kan hjælpe mig.

MVH ömer
Avatar billede olebole Juniormester
11. februar 2013 - 14:55 #1
<ole>

ASP-Classic og ASP.NET er to forskellige frameworks. Du kan ikke uden videre blande værktøjer fra de to. Hvilke værktøjer er det specielt, du tænker på?

/mvh
</bole>
Avatar billede jokkejensen Novice
11. februar 2013 - 16:17 #2
Klik på "design" knappen nede i bunden, den står på source.

/J