Avatar billede doughnut Nybegynder
10. februar 2013 - 23:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort (GPU) bliver varm og pc slukker

Kære alle. Jeg er ejeren af en MSI gx660 bærbar pc, som jeg har haft i lidt over to år. Den seneste uge har jeg haft det problem, at min computer bliver for varm og slukker. Dette problem sker kun når jeg er inde i spil, dvs ikke når jeg har minimeret og er på skrivebordet. FanSpeed siger at min GPU er 100 grader C når den er inde i spil. Hvad kan man gøre for at køle den ned? - har prøvet at åbne den og rense den lidt for støv, men det hjalp ikke. Kan heller ikke umiddelbart se grafikkortet når den er åbnet. Kan det være virus, problemer med strømforsyning eller noget helt andet?

Tak for hjælpen
mvh Nikolaj
Avatar billede Tordenfusk Seniormester
10. februar 2013 - 23:54 #1
Du har åbne spørgsmål tilbage til 2010, måske en idé at lukke dem ?

Lig et svar og accepter dig selv, el. vælg et af de allerede eksisterende svar.
Avatar billede doughnut Nybegynder
11. februar 2013 - 00:01 #2
og hvad har det med noget at gøre? btw er gjort
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
11. februar 2013 - 00:05 #3
det må være noget med køleren...
Avatar billede doughnut Nybegynder
11. februar 2013 - 00:55 #4
har løst problemet. ellers tak
Avatar billede doughnut Nybegynder
11. februar 2013 - 00:55 #5
yes
Avatar billede MartinDenFørste Juniormester
11. februar 2013 - 16:05 #6
hvordan gjorde du? hvis jeg nu kommer ud for det vil jeg gerne vide hvad jeg skal gøre...
Avatar billede Kochens51 Praktikant
11. februar 2013 - 21:51 #7
Du skal nok ikke regne med at han svarer.Han har flere åbne ? kørende og mente vel at han selv kunne svare:)