Avatar billede rip Nybegynder
13. januar 2000 - 16:07 Der er 6 kommentarer

Delphi 5 til Win2k

Er der nogen der ved hvornår Delphi 5 kommer til Win2k ?
Avatar billede sjensen Nybegynder
13. januar 2000 - 16:50 #1
Du kan sagtens installere D5 på w2k. W2K er i den forbindelse lige som NT, så jeg kan ikke se at der skulle være nogen problemer i det.

sjensen
Avatar billede winkill Nybegynder
15. januar 2000 - 15:48 #2
Jeg ved ikke med jer andre, men jeg har haft nogle problemer med at få compileren i Delphi 5 Trial til at du i Win2k.

Er der en NT version af Delphi som jeg har overset på Borland.com ???
Avatar billede jackez Nybegynder
14. september 2000 - 18:33 #3
Jeg bruger Delphi 5 Enterprise under W2K Pro unden problemer.
Avatar billede denniss Nybegynder
17. januar 2001 - 22:17 #4
Min D5Pro rykker uder W2Kwkst. evt. husk en D5-Update
Avatar billede stalle Nybegynder
14. marts 2001 - 15:44 #5
Jeg kan så sige, som en tilføjelse til jackez, at jeg kører Delphi 5 Pro. på W2k.

Efter et par måneder, uden problemer, opdagede jeg også en update på til den!

/Stalle
Avatar billede ewc2k Nybegynder
27. april 2001 - 20:43 #6
Jeg kan med garanti fortælle dig at ALLE versioner af delphi kan køre under ALLE windows versionerne...dvs. også win2k