Pludselig kan jeg ikke logge på Exchange-serveren på min iPad. Den hidtil anvendte kode bliver ikke accepteret. Og derfor er jeg udelukket fra en række funktioner, som kræver dette kodeord. Er det muligt at få tilsendt et nyt kodeord? Hvorfra? eller Skal jeg simpelt hen slette kontoen og oprette en ny?
Er det noget exchange du selv har lavet derhjemme, eller er det via dit arbejde eller andet?
I så fald skal du have fat I dem der udbyder den exchange service. Der er måske ved en fejl blevet ændret kode. Eller hvis du er en del af et domæne, så er din AD konto som regel den same som din exchange konto peger op I mod.
Den er rent privat. Måske skyldes problemet, at jeg i går installerede Googles løsning med dobbelt password, (som ved første adgang derefter sender en kode prf. mobiltelefon!) Proceduren var lidt besværlig, men det fungerer fint nu på både min smartphone - HTC Desire S - og min PC. Kun iPad'en giver problemer.
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.