Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2013 - 18:22 Der er 8 kommentarer

MP3 Briller driller ;)

Hej

Har lige investeret i nogen mp3 sol briller, men problemet er at jeg ikke kan overføre mere musik end 732MB. Brillerne har plads til 1,91GB (2GB ifølge pakken-typisk), men denne besked kommer hver gang jeg nærmer mig de 730MB "Der opstod en fejl under kopiering af filen eller mappen" - "det er ikke muligt at kopiere (ex. Malk de Koijn - Weekendkriger):mappen eller filen kan ikke oprettes". -Nogen der ved hvad der evt kunne være problemet, har prøvet at overføre enkeltvis, men med samme resultat, og brillerne understøtter både mp3 & wma, som filernes format svarer til. Er ikke typen der "nøjes med" 732MB musik, så håber nogen har andre forslag/råd/løsninger.
Pf Tak.
Avatar billede Neobonde Nybegynder
07. februar 2013 - 19:04 #1
Har du prøvet at formatere den? dette kan være at der ligger noget på den du ikke kan se?
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2013 - 19:35 #2
Jeg har højreklikket på mp3 drev (L:)=Brillerne, og derfra egenskaber > funktioner > Her har jeg både prøvet at "undersøge for fejl, og defragmenteret enheden, uden held. Jeg ved ikke præcist hvordan man formaterer den. Guide me please? (kører XP).
Avatar billede sadolin1978 Novice
07. februar 2013 - 19:36 #3
er det mapper eller filer du prøver at overføre ?? det kan evt skabe lidt opgaver
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2013 - 19:57 #4
Sadolin)) Det er musik filer af format MP3 & WMA - Brillerne understøtter begge typer, og de spiller også fint med den mængde musik jeg KAN få overført, som sagt mærkeligt den stopper midt i det hele, når der også indikeres at der er mere plads tilbage under egenskaber :(
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2013 - 20:01 #5
Ville ha' afleveret dem ved forhandleren (garanti), hvis ikke de var købt billigt over blå avis.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. februar 2013 - 20:25 #6
Dit problem er nok antallet af filer i roden af filsystemet på "dimsen". Den er sikkert formatteret som FAT-etellerandet, der har den slags begrænsninger.

Opret i stedet en mappe, fx "musik", og læg dine musikfiler i mappen. Så er du kun begrænset af de 2GB, og den kan sikkert (forhåbentlig) finde dem alligevel.
Avatar billede Slettet bruger
07. februar 2013 - 21:21 #7
YiiiR' - SÅDAN, hjalp lige at lave en overordnet mappe. Nu overfører den fuldt ud, & musikken kører som den skal. Det er måske sådan det skal gøres på FAT filsystemer. Tak for hjælpen.
:)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. februar 2013 - 21:25 #8
Det er måden, ja. Og det burde stå i vejledningen.