Avatar billede HBechJ Nybegynder
07. februar 2013 - 15:21 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Symbol design - Program

Jeg har behov for og designe nogle meget simple symboler til en hjemmeside.

Nogle der kender et godt program til dette.

Det er symboler i stil med dette
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/9/94/Pump.svg/120px-Pump.svg.png

dog i forskellige farver.

Dog skal det være som dette symbol, i png eller andet format, men sådan der ikke er en hvid kasse omkring som der er hvis man laver det i paint.

Nogle forslag?
Avatar billede KHHP Juniormester
07. februar 2013 - 16:18 #1
Kan du ikke bruge et program noget i stil med photoshop. Her kan jeg anbefale Paint.NET, som minder meget om Photoshop CS3 og så er der GIMP, hvilket jeg personligt mener er alt får rodet i den måde det er bygget på.
Avatar billede HBechJ Nybegynder
07. februar 2013 - 16:42 #2
Skulle helst være freeware, det udelukker photoshop.

Men Paint.NET ser fint ud, vil jeg kigge nærmere på i aften, så melder jeg tilbage.

er heller ikke fan af GIMP
Avatar billede HBechJ Nybegynder
07. februar 2013 - 20:21 #3
Det virker perfekt, smid en kommentar så får du point.
Avatar billede KHHP Juniormester
12. februar 2013 - 12:09 #4
Det kommer her.