Avatar billede nikolaj0093 Nybegynder
07. februar 2013 - 08:17 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til at finde guide ( Til at lave android app´s )

Hej.

Jeg har brug for lidt hjælp med at finde en guide til programmering af android apps, Jeg er nået så lang som at installere eclips og lavet "HalloWorld" og sat en emulater op. Jeg ville rigtig gerne vidre med at lære noget java nogle der kender en god video guide? :)
Avatar billede Slettet bruger
11. februar 2013 - 03:36 #1
det bedste er at have en rigtig bog du kan have på skøddet og slå op i.

"learn java in 24 hours" er noget af det bedste.
der er 24 programmer der skal laves, og de kan alle laves på 1 time hver.
når du har lavet dem, så har du lært java.

den findes på: http://www.amazon.co.uk/Teach-Yourself-covering-Android-Yourself/dp/0672335751/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1360550167&sr=8-1

den handler om java på android.
bedste måde at starte på!
Avatar billede nikolaj0093 Nybegynder
11. februar 2013 - 19:24 #2
Mange tak :D