Avatar billede kris916g Nybegynder
04. februar 2013 - 10:13 Der er 4 kommentarer

søger frivillig programmør med viden i PHP og Bukkit

har lige fået lavet et website til en minecraft server men kender ikke noget donator plugin som gør når folk doner så får de en højre rank, mmangler også et sted hvor der står server status hvor der står om den er online eller offline og om hvor manger der er online. og så også et plugin med voting hvor man så får en reward for at man voter serveren. håber der en nogen der er intrasseret P.S der kommer selvfølge til at stå hvem der har lavet det. her er et  på hvad jeg mener www.uberminecraft.com chek donorpanel og det andre funktioner
Avatar billede kris916g Nybegynder
04. februar 2013 - 11:31 #1
man får 280 points ekstra
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. februar 2013 - 13:52 #2
1. Max point er 200 (hvilket du givetvis ved, da du har læst regler og brug af eksperten.dk)
2. Har du ikke "fået bid", er der sikkert en grund til det
Avatar billede kris916g Nybegynder
04. februar 2013 - 16:23 #3
okay så får man 200point
Avatar billede woodydrn Nybegynder
19. februar 2013 - 17:15 #4
Jeg har lavet flere bukkit plugins til minecraft, men dit problem bliver bagefter at du skal have sourcen til det plugin, fordi hver eneste gang Minecraft bliver updated, skal du recompile alle dine plugins til den nye version.

Jeg holdt kun 6 måneder, så gad jeg ikke recompile ALT igen og igen. Så hvis du finder en der kan lave et plugin, få sourcen, ellers får du et problem om få dage, når MC lige får lyst til at lave alt om igen ;)