Avatar billede nae Nybegynder
02. februar 2013 - 17:55 Der er 6 kommentarer

Års regnskab

Egenkapital ultimo 2011 føres ikke over til egenkapital primo 2012. men gentages fra primo 2011.

Er der et sted hvor man kan se hvorledes disse overførsler gøres?

Fra konto dit til konto dat?

Mvh Poul Munch
Avatar billede sadolin1978 Novice
02. februar 2013 - 19:39 #1
jeg vil anbefale at se på nogle af dine gamle tråde inden du begynder på flere, jeg var lige listen lidt igennem der er tilbage fra 2004 som ikke er lukkede
Avatar billede nae Nybegynder
02. februar 2013 - 19:54 #2
Hej Sadolin / Annonym
Jeg skal bede min søn kikke på dem. Men har du nogen konkret viden om mit spørgsmål?
Mvh Poul Munch
Avatar billede sadolin1978 Novice
02. februar 2013 - 20:19 #3
Hej Poul

har ikke meget kendskab til det program du bruger, er bedre i excel men der er det jo også bare at lave formlen så den kopiere fra det ene ark til det næste
Avatar billede keld-k Nybegynder
03. februar 2013 - 01:43 #4
Normalt bliver "Årets resultat" også overført. Din første postering i det nye års regnskab vil så være at overføre "Årets resultat" til egenkapitalen.
Avatar billede nae Nybegynder
03. februar 2013 - 20:48 #5
Hej Keld

Det giver god mening. Mange tak.

Vh Poul Munch
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
01. august 2013 - 10:31 #6
Alle posteringer - uden undtagelse - kan ses i Rapporter / Posteringsjournal.
Den er et ret krafigt værktøj.