Avatar billede MartinBT Nybegynder
30. januar 2013 - 20:04 Der er 1 kommentar

Backup af Itunes

Hej!

Når jeg tager backup af mit Itunes bibliotek, markerer jeg alle mine sange i biblioteket og trækker dem over i en mappe som jeg har liggende på min eksterne harddisk.
Først vil jeg lige høre om dette er den rigtige måde at gøre det på? Har også en Itunes mappe på mit C drev, som jeg ikke rigtig ved om jeg skal bruge.

Mit næste spørgsmål: Når jeg et halvt år efter sidste backup ønsker at lave backup af de sange som måtte være tilføjet til biblioteket siden til, hvordan gøres dette bedst?
Kopierer jeg bare hele biblioteket over i mappen, og trykker don't copy til de filer som er der i forvejen?
Eller findes der en bedre metode?
Avatar billede MartinBT Nybegynder
11. februar 2013 - 20:30 #1
Anyone? :)