Avatar billede ldansen Nybegynder
30. januar 2013 - 17:23 Der er 3 kommentarer

Anlæg i en Toyota Starlet 1998

Hej Alle

Jeg er meget ny i gamet, og jeg vil meget gerne have udskiftet mit (ellers meget fede) kassebånds/radio-anlæg med noget nyt. Jeg vil gerne kunne køre musik over min iPhone, og så har jeg forelsket mig lidt i nogle af dem med skærme, der også kan kører dvd'er og film og alt det der.

Men hvad kan jeg tillade mht størrelse i omfang, og hvad passer ind i min bil, altså om den kan sidde i bilen.

Jeg har kigget på:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=8345518359&n=-2035763586&pn=-731257241

men den har en lidt lille skærm, så der er jo også denne:

http://www.thansen.dk/product.asp?c=8345518359&n=-1219572051&pn=-698599740

men kan den være der? plus den er lidt for dyr

Jeg vil meget gerne have nogle råd, hvis der er nogle der gider :-)

Har også kigget på denne her:
http://www.conradelektronik.dk/RENKFORCE-DVD-6311-DVD-TUNER.htm?websale7=conrad-dk&pi=371478&ci=SHOP_AREA_17279_0304076

Mit max er omkring 1200 kr.

Jeg behøver ikke det vilde lydkvalitet, det skal bare være nogenlunde!

mvh.
Daniel
Avatar billede soif Nybegynder
30. januar 2013 - 19:46 #1
jeg ville droppe t.hansen og se om jeg ikke kunne finde et godt brugt i god kvali i stedet evt. noget alpine .
Avatar billede claes57 Ekspert
30. januar 2013 - 20:49 #2
primært, som jeg er underrettet, så må du ikke kunne se film/tv fra førepladsen - så skærme (udover navigation) skal sidde, så de ses fra bagsæde, og hvis foran, så kun vendt bort fra fører.
Avatar billede soif Nybegynder
07. februar 2013 - 17:19 #3
normalt vis man instalerer skærm foran bilver den koblet til håndbremsen så den først virker når den er trukket.