Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. januar 2013 - 00:04 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke skifte profilbillede

Som tidligere påpeget i denne kategori er der p.t. problemer med at skifte profilbillede.

Er der nyt i denne sag?

***
Fejl:
MySQL Error on Query: UPDATE eksperten.exp_davinci_file SET categoryid = 2, mimeid = 1, file_name = 'bcb040df-bdca-a0b1.jpg', file_title = '62085 tony_breindal', file_description = '', file_size = 0, file_submitter = 62085, file_copyright = '', file_hits = 0, file_status = 'normal', file_extra = '', searchtext = '62085 tony_breindal', issecured = 0, isprivate = 0 WHERE file_id = 201
MySQL Error 1054: Unknown column 'isprivate' in 'field list'
Avatar billede vejmand Juniormester
25. januar 2013 - 01:17 #1
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. januar 2013 - 01:46 #2
@'vejmand'

Det er jo til ingen hjælp at linke til et tidligere spørgsmål.

Jeg påpeger jo netop, at problematikken før har været bragt op ...
Avatar billede vejmand Juniormester
25. januar 2013 - 01:57 #3
Sorry, forsøgte bare at hjælpe.....
Hvis du bruger Gravatar funker det, det kan andre måske ha glæde af, hvis de kommer forbi dette spørgsmål.

Det ville selvfølgelig være optimal, hvis den anden metode virkede, men som skrevet før, det har den ikke gjort længe. Meget længe.  :-)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
25. januar 2013 - 02:17 #4
@vejmand:

Tak for din velmenende hensigt - nu uddybet er den bare fin :-)

Gravatar var jeg omkring og hensigten bag synes god. Men som gammel bruger af E kan jeg kun beklage, at ejerne bag læner sig op af tredje parts løsninger i stedet for blot at få løst det konkrete problem.

Er der en ansvarshavende fra E, der her vil pege os ind på løsninger / tage vare på problemet?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
05. maj 2013 - 17:49 #5
Måske det er omsont, men håbet lever:

Er der en ansvarshavende fra E, der her vil tage vare på ovenstående problem?
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
26. december 2015 - 13:02 #6
Lukkes ...