Avatar billede SanneBD Nybegynder
22. januar 2013 - 18:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Google chrome lukker faner jeg klikker på

Hej

Når jeg forsøger at skifte mellem fanerne i chrome med musen, bliver de faner jeg trykker på lukket ned. Jeg kan kun navigere imellem de åbne sider ved at bruge tastetur...
jeg ved ikke hvad der er sket, er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede vejmand Juniormester
22. januar 2013 - 19:03 #1
Læs evt. denne tråd, flere løsnings-forslag:
http://productforums.google.com/forum/#!topic/chrome/oes5LXN44x4
Avatar billede milter Ekspert
22. januar 2013 - 19:14 #2
Du har forklaret om det samme problem i linket herunder. Her på eksperten.dk betragtes det som spam, når en bruger opretter flere spørgsmål om det samme problem:

http://www.eksperten.dk/spm/975534

Når din mus ikke reagerer, kan det skyldes andre processer, som blokerer for din mus, medens de er i gang. Den slags problemer kan skyldes virus på maskinen.

Er din mus koblet til den bærbare med kabel, eller ....?
Avatar billede SanneBD Nybegynder
22. januar 2013 - 22:41 #3
Beklager, at jeg lavede fejl, men da jeg ikke var sikker på, at problemerne med fanerne i chrome handlede om min mus valgte jeg at oprette det spørgsmål her.

Musen er fiket, men havde fortsat problemer i chrome...

Fandt hjælp via det link vejmand postede, så tak for det.

Hvis nogen skulle stå med samme problem så er løsningen simpel:

Hold musen hen over den fane, der er åben. Istedet for bare at klikke, trykkes venstre museknap ned og holdes nede, det fik problemet til at gå væk.

Det gjorde at alle problemer jeg havde i chrome forsvandt.

Så det er vel vejmand der skal have point.
Avatar billede milter Ekspert
22. januar 2013 - 22:57 #4
OK, du skal så bare vente på, at vejmand laver et "Svar", som du så accepterer. På den måde får han de point, du tilbyder for løsningen på dit problem :-)
Avatar billede vejmand Juniormester
23. januar 2013 - 07:52 #5
Så kommer her et svar til accept.  :-)

Her kan du se, hvordan du accepterer mit svar: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo