Avatar billede skovl Nybegynder
12. august 2001 - 01:12 Der er 7 kommentarer og
2 løsninger

Worldcraft

Dav dav
Er der ikke lig ene der kunne sige mig hvordan man laver stiger i worldcraft(altså sådan så man kan gå op af dem)...

  \\skovl
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
12. august 2001 - 01:16 #1
Du laver først en block med billedet af stigen, derefter laver du en entinity der hedder func_ladder.
Avatar billede makse Nybegynder
12. august 2001 - 01:21 #2
Mon ikke det er det her du mangler.
http://www.workshop.subnet.dk/func_ladder.html
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
12. august 2001 - 01:31 #3
Den entinyty du laver bagefter ska være så tynd som muligt og være lige op af den første block. BTW du vil nok lave den først block om til en func_wall med FX på 255
Avatar billede skovl Nybegynder
12. august 2001 - 11:06 #4
Tomsen999
Hvad er det lige du mener i dit fortsat svar???

Men ellers tak for hjælpen begge to.
I skulle vel tilfældigt ikke hvide hvor på nette man kan finde en hel bruget manual til worldcraft??

  \\Skovl
Avatar billede skovl Nybegynder
12. august 2001 - 11:21 #5
bruget = bruger
Avatar billede tomsen999 Nybegynder
13. august 2001 - 15:26 #6
Det er bare en ide at gøre sådan får at få den pæneste stige. Der findes vist ikke en fuld manual på nettet, men hvis du har brugfor mere hjælp kan du bare skrive til mig på ICQ. Mit nr 118341486. Unskyld at det tog så lang tid at svare, men mit internet har været nede
Avatar billede skovl Nybegynder
14. august 2001 - 18:34 #7
Det gør ikke noget
Avatar billede skovl Nybegynder
14. august 2001 - 18:36 #8
Ups jeg har vidst lige klokket i den der sætning
Avatar billede skovl Nybegynder
14. august 2001 - 18:38 #9
OKAY!!!!! så ved jeg det........

du skla høre fra mig hvis jeg har nogle problemer, og i øvrigt har jeg lige fundet en del på nettet jeg bare skal have oversat til dansk så er den hjemme...

  \\vh
skovl