Avatar billede SimonThoger Nybegynder
21. januar 2013 - 10:08 Der er 3 kommentarer

Kan man ændre favoritlinjens udseende?

Hej

Jeg er i gang med at skifte fra Chrome til Internet Explorer, men synes godt nok det er grimt!! Især favoritlinjen, hvorfor skal den være sådan en grim grå farve, kan det lade sig gøre at ændre det?
Avatar billede alanm Nybegynder
21. januar 2013 - 12:02 #1
Du kan skifte tema i Windows - det vil så også påvirke udseendet af alle dine andre programmer.
Avatar billede jokkejensen Novice
21. januar 2013 - 12:03 #2
Du ændrer bare dit windows tema, hvis du er så forskrækket over de grå baggrunde, som der er over alt i dit windows.

/J
Avatar billede SimonThoger Nybegynder
21. januar 2013 - 12:22 #3
Men den grimme grå favoritlinje nedenunder, ændre ikke farve! :D