Avatar billede DanielPermien Nybegynder
20. januar 2013 - 21:06 Der er 4 kommentarer

Autoudførelse vil ikke slå fra

Har 2 PC'er med samme problem.
Har lige sat 2 pc'er op med windows 7 pro hvor på begge det ikke er muligt at slå autoudførelse fra.

Når man går ind på en hjemmeside man har været inde på før, så går der ikke mere end 1 til 2 sekunder før brugernavn og kode bliver automatisk udfyldt og man logger ind.

Har prøvet at slette gamle data fra autoudførelse, men det hjælper ikke.
Det er sider fra facebook til webmail hjemmesider og købesider.

Hvad kan vi gøre for at få dette problem løst?
Avatar billede LeChox Nybegynder
21. januar 2013 - 08:28 #1
Hvilken internet browser er der tale om?
Avatar billede DanielPermien Nybegynder
21. januar 2013 - 11:24 #2
Det er explorer.
Avatar billede LeChox Nybegynder
21. januar 2013 - 11:36 #3
For lige at få på plads hvad du mener med, at det ikke er muligt at slå det fra..

Hvad sker der hvis du:
Åbner internetindstillinger -> Trykker på fanen Indhold -> Trykker på knappen Indstillinger (ved Autofuldførelse( -> Fjerner flueben i "Brugernavne og adgangskoder i formularer"

Gemmer det ikke ordenligt, eller gemmer det men tager bare ikke effekt?
Avatar billede DanielPermien Nybegynder
21. januar 2013 - 12:47 #4
Den gemmer det, men tager ingen effekt.
Har også slettet de data der har med auto udførelse at gøre.

Det underlige er dog at det er det samme på begge computere.

Kunne det have noget med norton 360 at gøre.
Har været inde og kigge, men syntes ikke rigtig at jeg kan finde noget der inde under instillinger.