Avatar billede EveryMA Mester
15. januar 2013 - 12:27 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Chrome viser ikke siderne

Hej,
Jeg har ud af det blå fået en mystisk - og r*v irriterende - problem. Jeg bruger Google Chrome og har gjort det længe, men her den anden dag skete der pludselig noget.

Når jeg skifter tabs, vinduer eller trykker rundt på en hjemmeside, så forbliver annoncerne (som regel java) fra den gamle side på den nye side i få sekunder før de forsvinder.

Derudover. Når jeg skifter fra én side og til en anden, så er siden fuldstændig blank - jeg har to valgmuligheder før siden dukker op (siden ER loadet!):
1: Jeg kan klikke én gang på siden, og på et splitsekund dukker indholdet op.
2: Jeg har trykke Alt+Tab to gange (altså væk fra siden og tilbage) også dukker indholdet op.

Jeg forstår overhovedet ikke hvad det kan skyldes?!
Avatar billede EveryMA Mester
15. januar 2013 - 13:02 #2
Havde CCleaner i forvejen - hjalp dog intet :/
Avatar billede EveryMA Mester
15. januar 2013 - 16:13 #3
Ingen andre med forslag?
Avatar billede EveryMA Mester
16. januar 2013 - 13:37 #4
?
16. januar 2013 - 13:46 #5
Hvad med IE ?
Avatar billede EveryMA Mester
16. januar 2013 - 14:33 #6
Nej, det er kun i Chrome...
Det virkelig mærkeligt. Siden loades fint, men siden er bare blank. Jeg kan føre musen rundt omkring på den blanke side og se markøren skifte fra pilen til hånden, fordi der er et link. Det underligt....
16. januar 2013 - 15:03 #7
Hmmm... Afinstall Chrome HELT ...

Evt. med www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html - Free Versionen ...

Oprydning med CCleaner ...

Install Chrome igen ...
Avatar billede EveryMA Mester
16. januar 2013 - 15:07 #8
Hvad med mine bogmærker, udfyldte autoformular, m.v.?
Forsvinder de så?
16. januar 2013 - 17:29 #9
... så vidt jeg husker så spørger den undervejs ved AFINSTALATION om disse også skal slettes ...
Avatar billede EveryMA Mester
17. januar 2013 - 12:09 #10
Det fungerer ikke.
Jeg slettede det hele for at være på den sikre side. Nu er alt hvad jeg har gemt fjernet, men problemet er her stadig.........
Avatar billede EveryMA Mester
18. januar 2013 - 14:15 #11
Hmm. Hvis du vil, karise_larry, så smid du bare et svar så jeg kan få lukket spørgsmålet. Du forsøgte og det ser ikke ud til, at der kommer flere svarmuligheder.

Jeg takker for din tid.
Avatar billede EveryMA Mester
26. januar 2013 - 01:33 #12
Jeg har på ingen måde gjort noget siden jeg oprettede spørgsmålet - men problemer er væk.

Karise_larry - vil du have point?
26. januar 2013 - 09:16 #13
Ping...

(Læg selv et [svar] og vi deler ...)
Avatar billede EveryMA Mester
26. januar 2013 - 12:21 #14
Super - Tak :)