Avatar billede koppelgaard Praktikant
14. januar 2013 - 21:34 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

domæne via Google

Hej
Min kone skal til at starte firma.
Hun skal derfor have oprette en hjemmeside og email-adresse.
Jeg tænker umiddelbart at gøre det ved Google.

Er der nogen, der har nogen meninger om det?
Er der fordele ulemper?

Hvis man køber domæne hos Google bruge deres værktøj til at fremstille hjemmesiden?

//Michael
Avatar billede kjeldsted Novice
14. januar 2013 - 21:43 #1
Sælger Google nu også domæner?
Avatar billede koppelgaard Praktikant
14. januar 2013 - 21:48 #2
Okay jeg spørger sikkert dumt.
Men i
https://www.google.com/a/signup/?hl=da&source=gafb-globalnav-da
går jeg udfra at der er mulighed for at oprette navn på hjemmeside og email-adresse?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
14. januar 2013 - 22:02 #3
Avatar billede claes57 Ekspert
14. januar 2013 - 22:26 #4
jeg ville nu vælge en dansk udbyder - det er noget lettere hvis support bliver nødvendig. Har selv flere domæner kørende, så jeg er hos www.web10.dk men der er flere, der kører billigt til at starte på.
Avatar billede koppelgaard Praktikant
14. januar 2013 - 22:31 #5
Okay - det lyder som et rigtig godt argument.
Avatar billede kjeldsted Novice
15. januar 2013 - 08:15 #6
Der kan man da bare se.
Nå, men jeg ville måske også anbefale et decideret webhost i stedet. Og du burde kigge på Meebox.net. Dansk webhost der er ret i billig. Specielt i forhold til hvad man får af support og sådan.
Avatar billede koppelgaard Praktikant
03. februar 2013 - 09:40 #7
Hold da fast. Jeg har glemt at giver point.
claes57 sender du et svar?

Der er endt med at min kone har valgt http://www.bricksite.com
Når vi kommer godt i gang med hjemmesiden lægger jeg lige vores erfaringer ud.

/Michael
Avatar billede claes57 Ekspert
03. februar 2013 - 09:55 #8
Det er ligemeget med point - bare læg et svar selv, så du kan lukke.
Avatar billede koppelgaard Praktikant
03. februar 2013 - 10:01 #9
Okay