Avatar billede sniperdog Nybegynder
14. januar 2013 - 15:52 Der er 1 kommentar

Nem app udvikling

Hej Eksperter..

Jeg kunne godt tænke mig at lave en 'ganske simpel' app, der fungerer til hhv android og IOS.

Hvordan gør jeg det nemmest - og helst billigt/gratis?

Jeg kan se at der er en hel masse muligheder på nettet, men har svært ved at gennemskue fordele og ulemper..

Jeg forestiller mig en meget nem løsning hvor man stort set laver et app ud fra en grafisk brugerflade.

Umiddelbart skal jeg gennem data i en database - 4-5 linier med tekst og så sammenholdt med GPS-position.

Håber i kan hjælpe med lidt tips..

Mvh
Casper
Avatar billede arne_v Ekspert
14. januar 2013 - 16:09 #1
Du kan gaa native of lave en Java app til Android og en objective C app til iOS.

Eller du kan bruge et cross-platform tool som f.eks. PhoneGap, hvor du kan udvikle i HTML/CSS/JS.

Billigt/gratis betyder at du selv skal lave det.