Avatar billede jasp.dk Nybegynder
11. august 2001 - 21:48 Der er 11 kommentarer

ISO Hvordan

Hvordan brænder jeg en ISO fil med WinOnCd 3.8 ?
Avatar billede 2-maz Nybegynder
11. august 2001 - 21:50 #1
Prøv at gå ind i programmet, og der efter der hvor du normalt vælger filer, over på en cd.

så går du op i filer, og trykker åben, der efter finder du ISOen og åbner den.
Avatar billede jasp.dk Nybegynder
11. august 2001 - 21:55 #2
Der kan jeg kun åbne projekt filer??
Avatar billede makse Nybegynder
11. august 2001 - 22:09 #3
Når du starter WinonCD skal du gøre følgende.

Vælg fanen \'Other\' og Track Image.
I det nederste vindue, dobbeltklikker du på ikonet \'Track Image\'
I det nye vindue trykker du på Select > Vis alle filer (*.*) og henviser til ISO filen.

Hvis den ikke vil godkende den, fordi den hedder ISO til efternavn, så omdøb filen til ?????.RAW
Avatar billede jasp.dk Nybegynder
12. august 2001 - 14:00 #4
Jeg skal bruge en lidt mere detaljeret beskrivelse, for jeg kan ikke få ovenstående til at virke :-(
Avatar billede makse Nybegynder
12. august 2001 - 14:11 #5
Hvad er det præcist, du ikke kan få til at virke?
Avatar billede jasp.dk Nybegynder
12. august 2001 - 14:13 #6
når jeg brænder cd\'en, så kan jeg ikke læse cd\'en bagefter.
Avatar billede makse Nybegynder
12. august 2001 - 14:20 #7
Har du husket at vælge det rigtige File Format og Track Format?

Ellers så kan du åbne ISO filen med ISOBuster, og så brænde CD\'en som en alm. Data CD.
ISOBuster kan du hente på http://users.pandora.be/smart.projects/start1.htm
Avatar billede cult Nybegynder
12. august 2001 - 18:01 #8
et godt program til at brænde ISO filer med er DiscJuggler. Du kan hente en demo på:
http://www.padus.com/free.htm
Avatar billede jasp.dk Nybegynder
12. august 2001 - 23:14 #9
Det skal være med WinOnCD, det er nemlig det eneste program der virker med min brænder.
Avatar billede cult Nybegynder
14. august 2001 - 15:36 #10
WinOnCD bruger ikke ISO til images. Det bruger RAW.
Avatar billede cult Nybegynder
22. november 2001 - 20:14 #11
Hvad med at lukke spørgsmålet???