Avatar billede buskads Nybegynder
12. januar 2013 - 17:27 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Tårn støjer voldsomt

Hej. Mit tårn støjer pludseligt voldsomt. Lyder præcis som en boremaskine, der ikke kan komme gennem betonmur. Tror det springer i luften. Meget underligt.
Buskads
Avatar billede 220661 Ekspert
12. januar 2013 - 18:02 #1
Har du kontrolleret om der er snavs i blæserne?
http://spywareinfo.dk/tip-og-tricks/rens_taern.htm
Ser det ok ud, må du prøve at finde ud af hvilken af blæserne der laver støjen.
Jeg håber da det er blæser støj set med dine øjne.
Avatar billede buskads Nybegynder
12. januar 2013 - 19:33 #2
Hallo 220661.

Tak skal du ha´ . Det ser helt rigtigt ud, og du får pointene, hvis jeg ellers kan finde ud af systemet,.
Mange tak !

Buskads
Avatar billede 220661 Ekspert
12. januar 2013 - 20:03 #3
Det kunne du så ikke.
Du skal bede om svar som du bagefter accepterer.
Du skal ikke selv lægge svaret, for det er jo ikke dig selv som skal have pointene når du har modtaget hjælpen.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. januar 2013 - 20:05 #4
Men for at gøre skaden god igen kan du hvis du vil, oprette en tråd i samme kategori og skrive "point til 220661" og referere til tråden her, så skal jeg nok lægge et svar i den.
Avatar billede buskads Nybegynder
12. januar 2013 - 21:47 #5
Hvordan beder jeg om et svar ?
Avatar billede 220661 Ekspert
13. januar 2013 - 08:27 #6
Når du får klaret dit problem, så siger du, som du gjorde pænt i dit indlæg at du takker for den hjælp du har fået.
Og så nedenunder skriver du så :
eksempel: "220661 læg venligst et svar, så du kan få dine point".
Når hjælperen så ser denne melding fra dig lægger denne så et svar ind med gul prik på, som du så kan acceptere.
Når du lægger svar og accepterer så får du pointene, og det er jo forkert, hvis du har fået løst problemet.

Ved godt det for nogle er lidt overskueligt, men får man først fat i hvordan det virker, så er fordelen ved det at man som regel for lukket med det korrekte svar.
Avatar billede buskads Nybegynder
13. januar 2013 - 18:50 #7
Tak fior hjælp !
220661 læg venligst et svar, så du kan få dine point.
Avatar billede 220661 Ekspert
13. januar 2013 - 19:36 #8
Det kan jeg så ikke i denne da tråden er lukket. Men hvis du vil gennemføre #4 skal jeg nok lægge et svar, du kan lukke med.