Avatar billede qvintus Nybegynder
12. januar 2013 - 15:38 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Harddisk viser 0bytes ud af 0 bytes

Hej til alle jer på Eksperten

Jeg har lige købt en hel ny Seagate 500GB harddisk (ST500DM002-1BD142 ATA Device)

Jeg har sat strøm stikket i og et SATA/ATA stik i den, men det vises bare som "Local Disk" 0bytes out of 0bytes used. Hvis jeg klikker på Check for driver errors til den siger windows at den ikke har adgang til disken.

Jeg køre Win 7 64bit
Avatar billede 220661 Ekspert
12. januar 2013 - 16:00 #1
Er det fra diskhåndteringen du arbejder fra?
Avatar billede 220661 Ekspert
12. januar 2013 - 16:02 #2
Kan den ses i bios med sin fulde størrelse?
Avatar billede qvintus Nybegynder
12. januar 2013 - 16:23 #4
Ved ikke lige hvordan jeg navigerer frem til noget der viser mig størrelsen på min harddisk i bios.

Og nej har ikke ikke formateret den, men kan da prøves.
Avatar billede qvintus Nybegynder
12. januar 2013 - 16:26 #5
Interresant, efter jeg gik ind i Computer management kan jeg nu se at mit Local disk som viste 0bytes var min extern harddisk.

Min nye vises slet ikke.
Avatar billede qvintus Nybegynder
12. januar 2013 - 17:04 #7
Super! tusind tak, det bare mig der ikke er så meget inde i hardware . milter du smider bare et svar her så får du points
Avatar billede milter Ekspert
12. januar 2013 - 17:21 #8
Kommer her med tak for point :-)