Avatar billede luneborg Nybegynder
11. januar 2013 - 14:14 Der er 14 kommentarer

blå skærm

jeg har efter at have fjerne den falske poliside, i stedet fået en blå skærm, alt hvad jeg skriver eller søger derinde har en blå baggrund

maskinen har også lige lavet nogle opdateringer fra microsoft

håber der en nogen der kan hjælpe mig

på forhånd tak
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. januar 2013 - 14:32 #1
Nu fortæller du ikke hvilket Styresytem det er? men prøv at køre sfc /scannow i Run!
Avatar billede luneborg Nybegynder
11. januar 2013 - 15:01 #2
jeg kører windows 7

det du skriver jeg skal kører hvor finder jeg det
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. januar 2013 - 15:13 #3
Tryk på Win tasten +R så får du en boks frem skriv sfc og et mellemrum /scannow eller kopier      sfc /scannow      og sæt ind
Avatar billede luneborg Nybegynder
11. januar 2013 - 16:10 #4
jeg har fulgt din anvisning, men der sker ingenting
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. januar 2013 - 16:26 #5
Er dit windows 7 preinstalleret? eller har du DVDén så du kan lave en reparation?
Avatar billede luneborg Nybegynder
11. januar 2013 - 16:51 #6
den er nok det du kalder preinstalleret, komputeren er født med vista og så opgraderet til windows 7
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. januar 2013 - 17:02 #7
Har du så opgraderet med en Windows 7 DVD? ellers må du se om der er en i din omgangskreds der har samme udgave som dig du kan låne eller lave en reparations CD hos!
http://imageshack.us/a/img89/581/winrep3.jpg
Avatar billede luneborg Nybegynder
11. januar 2013 - 17:11 #8
det må jeg lige se om jeg kan finde ud af, jeg mener jeg har en dvd
Avatar billede Poko1 Ekspert
11. januar 2013 - 17:30 #9
Hvis du har DVDén så start fra den når du har accepteret sprog og tastatur trykket ok så fortsæt med reparation.
http://imageshack.us/f/521/winrep2.jpg/
Avatar billede luneborg Nybegynder
12. januar 2013 - 13:12 #10
jeg har desværre ikke fundet dvd'en endnu men håber den dukker op i dag, men foreløbig tak for din support
Avatar billede luneborg Nybegynder
12. januar 2013 - 16:55 #11
jeg har nu dvd'en som jeg fik med til opgradering, men når jeg sætter den i kan jeg kun reinstallere, jeg kan ikke reparere

og jeg ville lige høre fra dig igen inden jeg gør mere
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. januar 2013 - 18:17 #12
Se i #7 om du kan få lavet en reparation´s CD
Avatar billede luneborg Nybegynder
12. januar 2013 - 19:31 #13
jeg kan som jeg skrev ikke reparere kun reinstallere og det har jeg sat den til, så må vi se om det hjælper
Avatar billede luneborg Nybegynder
14. januar 2013 - 15:41 #14
ingenting hjalp, men så prøvede jeg at koble en anden skærm på ob vupti havde jeg farver, så nu skal jeg lige have fundet en billig 22" skærm, så tror jeg at vi er kørende igen

jeg takker for hjælpen endnu engang