Avatar billede j0ju Nybegynder
09. januar 2013 - 23:20 Der er 3 kommentarer

hjælp til at skifte ikon

hej:)

når man logger ind på min mac er der som alle andre et billede af et eller andet (i mit tilfælde en papegøje).
mit problem er at jeg gerne vil ændre det og det navn der står lige neden under og efter som jeg ikke ved hvad jeg skal kalde det så kan jeg heller ikke søge og finde det på den måde.

jeg håber at i kan hjælpe mig for er træt af at se på en papegøje hver gang jeg logger ind:)

hilsner josefine
Avatar billede conz Juniormester
09. januar 2013 - 23:27 #1
Fra Apple menuen, vælg da Systeminstillinger.
Fra Vis menuen, vælg da Konti.
Her burde du kunne se dit billede - tryk på det, og du burde få præsenteret muligheden for at ændre det.
Avatar billede j0ju Nybegynder
09. januar 2013 - 23:39 #2
mange tak men ved du også om man kan få et billede fra nettet på for kan kun finde andre fugle og ting?:)
Avatar billede conz Juniormester
10. januar 2013 - 02:05 #3
Hvis du finder et billede på nettet, så kan du bare gemme det på computeren under "/Library/User Pictures/", så burde det komme frem som en valgmulighed.
Ellers burde du kunne trække det ind i dialogboksen (stadig efter at du har gemt det på computeren).