Avatar billede bat1234 Juniormester
09. januar 2013 - 10:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Upload af stor fil til Youtube

Hej,

nogle der ved hvordan man får en stor video uploadet på Youtube?
Den er 4,5 GB, og det er .MOV-format.

Hvad er det bedste gratis program til at komprimere med?

Hvad er begrænsningerne for tiden i upload til Youtube?

Vh,
Bat.
Avatar billede Slettet bruger
09. januar 2013 - 10:58 #1
har du prøvet atube cather

http://atube-catcher.en.softonic.com/

m.v.h
Avatar billede scootergrisen Nybegynder
09. januar 2013 - 12:02 #2
Du kan bruge movie maker, vlc, miro.
Jeg har skrevet om det her : http://netkoder.dk/netkoder/konvertering.php

Det bedste program er nok FFMPEG men det er kommandolinieprogram, så kan du bruge miro for eksempel som er et grafisk program der så bruger FFMPEG.
Avatar billede Slettet bruger
11. januar 2013 - 03:31 #3
youtube ha ringen tid, men 2gb filstørrelse
Avatar billede egf Nybegynder
27. maj 2013 - 03:27 #4
Overvej at nedsætte billedkvalitet og -størrelse, samt skifte filformat, da .mov fylder ret meget. Hvis filen er i .mov format kunne det tyde på at du har lavet den på en Mac. Du kan derfor bruge Quicktime til at konvertere filen til et mindre format, fx mp4. Du kan også overveje Flip for Mac, den giver flere konverteringsmuligheder end Quicktime.
Avatar billede bat1234 Juniormester
10. juni 2013 - 15:53 #5
tak for svarene - læg svar hvis i vil have point
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2013 - 05:32 #6
svar