Avatar billede casparh Nybegynder
11. august 2001 - 19:58 Der er 3 kommentarer

problem med et program der skulle lave lyd fra cd til MP3

Jeg har et problem med mit program (cdex) der skulle lave Mp3 filer fra CD. det er vist ikke selve programmet der er noget galt med. når jeg åbner programmet kommer der en info-box der siger at der er problemer med \"ASPI for win32 is not installed correctly\". derefter kan den ikke finde cd drevet!!! Jeg har prøvet at installere programmet igen og ved faktisk ikke hvad der er gået galt, da det har virket før!!!

HJÆLP MIG!!!
Avatar billede Slettet bruger
11. august 2001 - 20:01 #1
Avatar billede oersted Novice
11. august 2001 - 20:04 #2
http://www.eksperten.dk/spm/89078

Jeg havde lidt problemer med aspi32, da jeg installerede Win2K

Ligner det lidt ?
Avatar billede prut99 Nybegynder
31. juli 2002 - 05:26 #3
Findes der en løsning til NT/2000 for det samme problem?