Avatar billede dbg Juniormester
08. januar 2013 - 17:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

hvordan redigerer man i PDF dokument?

Jeg har downloaded denne tomme skabalon til lejekontrakt da jeg skal til at udleje mit kælderværelse:
http://www.ab-jojo.dk/images/dokumenter/lejekontrakt.pdf

er der nogen der kan foklare mig hvordan man kan udfylde denne lejekontrakt på computeren så man bare kan printe den ud og skrive under?
altså ALT skal udfyldes også de firkanter hvor man skal sætte kryds/flueben i.. ALT undtagen underskrift selvfølgelig..

det er ikk kun fordi jeg er doven men det ser også bedre ud skrevet på computer og så er det også fordi lejekontrakten skal sendes med mail til lejer som kan underskrive og sende tilbage..

og jeg ved at dette kan lade sig gøre da jeg før har modtaget en lejekontrakt på mail som var udfyldt på pc..

håber i kan hjælpe mig.. har prøvet næsten alt
Avatar billede Poko1 Ekspert
08. januar 2013 - 17:28 #1
Når den er åbnet så gå ud til filer og tryk på gem som læg mærke ti hvor du har gemt den så lukker du den op igen og gemmer som word dokument nu kan du åbne og skrive i den!
Avatar billede dbg Juniormester
09. januar 2013 - 10:52 #2
jeg har ikke den funktion at jeg kan gemme som word men har dog prøvet noget lignende.. jeg brugte en PDF to Word converter men resultatet var ikke kønt..

er der ingen andre måder?
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. januar 2013 - 11:04 #3
Jeg har lavet en word fil som jeg her uploader som en zip fil se om du kan bruge den!
http://gratisupload.dk/vis/689901
Avatar billede dbg Juniormester
09. januar 2013 - 15:21 #4
har fundet en skide god løsning:
http://www.youtube.com/watch?v=sHujiTijuS8
Avatar billede Poko1 Ekspert
09. januar 2013 - 16:02 #5
har fundet en skide god løsning:???Skide besværlig men velbekomme """
Avatar billede HejHop Nybegynder
18. januar 2013 - 01:14 #6
Til dem der ønsker en lettere løsning, så har mange pdf læsere et "typewriter" værktøj der virker som det lyder. Nemt at bruge.
Man vælger værktøjet, placerer cursor hvor teksten skal skrives og klikker. Hvis man kom lidt for skævt igang, så kan man bruge vælge/select værktøjet til at rykke skriften med.

Jeg bruger selv PDF-XChange Viewer som er gratis.