Avatar billede boped5 Nybegynder
07. januar 2013 - 20:29 Der er 2 kommentarer

Forsikring!

Hej,

jeg har for et halvt år siden købt en Ipad i fona, med 3 års forsikring. Jeg har nu besluttet at sælge den, og vil derfor vide om forsikringen følger produktet eller mig? Har forgæves prøvet at finde svar inde på Fona's hjemmeside.

På forhånd tak.

- Boye
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. januar 2013 - 20:38 #1
Hej, Boye.

  Jeg er overbevist om at det står i forsikringsbetingelserne på selve policen. Der findes ingen overordnede retningslinjer for den slags - det er op til forsikringsselskabet.

De bedste hilsner
Carsten
Avatar billede Tiger_Clausen Nybegynder
07. januar 2013 - 21:55 #2
Hej. Den der har tegnet forsikringen , altså dig, skal som regel sørge for at den nye ejer får sine data tilføjet i forsikringen. Smak med Fona når du kender data på ny ejer. Mvh Tiger_Clausen