Avatar billede max-payne Nybegynder
07. januar 2013 - 19:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

hjælp til google søgning

Hjælp,..Hvordan søger jeg efter en: Berlingo City Van 1,9 D, 1999.
Jeg ønsker søgningen foretaget i Tyskland, og så vil jeg godt hvis det er muligt at få det på Dansk.
Avatar billede kjeldsted Novice
07. januar 2013 - 19:34 #1
Avatar billede max-payne Nybegynder
07. januar 2013 - 20:12 #3
Berlingo 1,9 D, 1999  virker bedre, men er det ikke muligt at gøre søgningen mere effektiv.
Jeg har prøvet 20 link nu, og ikke fundet noget som helst i Tyskland.
En i Lisabon, Spain men det er for langt væk, og så tror jeg at spanioler er størrer platterkarle end tyskerne..
Avatar billede kjeldsted Novice
07. januar 2013 - 21:44 #4
Hvis det er fordi du vil fonde en brugt bil i Tyskland tror jeg nok det nemmeste vil være at finde en tysk brugtbils side og så søge dér.

Ellers skal du blot vælge 'Avanceret søgning' hvor du kan vælge sprog, hvorfra hjemmesiden stammer og sådan.
Avatar billede larsrhk Nybegynder
08. januar 2013 - 09:44 #5
Jeg tror du skal eksperimentere lidt med de avancerede søgefunktioner i google.

Prøv fx "intitle:'berlingo 1 9 d' site:de +1999"

Du kan se de øvrige søgeudtryk her http://titu.dk/google-sogning-tips/