Avatar billede Magnus1136 Nybegynder
07. januar 2013 - 06:24 Der er 1 kommentar

Støtte til uddannelse som spiludvikler

Jeg brænder for at blive spiludvikler, men da jeg ikke har kunnet finde noget relevant i Danmark og ville foretrække en online-uddannelse har jeg kigget lidt rundt i USA. Her har jeg fundet adskillige uddannelser der foregår udelukkende online, og som kunne opfylde min drøm - men det koster jo lige et par hundrede tusinde som regel at få en videregående uddannelse i USA. Jeg har brugt timer og timer på at kigge efter legater herhjemme og scholarships, men har ikke haft held med at finde en eneste krone at hente. Derfor er mit spørgsmål:

Er det muligt på nogen måde at få støtte til en uddannelse i "udlandet" (Kommer til at foregå hjemmefra), og i så fald, hvem skal jeg kontakte?

Jeg regner med at få brug for et studielån, men det sted jeg har kigget mest på koster uddannelsen næsten en halv million, og hvis jeg nogensinde skal blive gældfri igen får jeg vist brug for en sponsor...

Yderligere information: Jeg er 16 år, og i øjeblikket på udvekslingsophold i Texas. Mine forældre har en middelindkomst, og kan langt fra betale for den uddannelse jeg søger.
Avatar billede HrPhilipsen Nybegynder
07. januar 2013 - 11:09 #1
Hvad med en Dansk uddannelse? http://www.spildatamatiker.dk/