Avatar billede Brugernavnoptaget Nybegynder
06. januar 2013 - 00:16 Der er 1 kommentar

Live stream FIFA fra PS3?

Hej folkens. Jeg har længe gerne have villet live streame mine FIFA kampe over nettet, så mine venner kunne følge direkte med i en kamp blandt fællesvenner, hvilket ville være rigtig cool!.

Så spørgesmålet; er det muligt at få vist kampen live via, ustream, veetle f.eks.?

Det burde kunne lade sig gøre på en eller anden syg kreaktiv måde.. tænk tænk genier!
Avatar billede saunte Nybegynder
06. januar 2013 - 01:37 #1
Det kan lade sig gøre!

Jeg har haft gjort det bare fra en xbox 360.

Det som det kræver er at du ofre penge på et "capture card"
det jeg brugte var et HAUPPAUGE HD PVR se linket nede under:

http://www.dustinhome.dk/product/5010617514/hauppauge-hd-pvr-gaming-edition/#intcmp=searchProvider_SiteSeeker

Så opretter du en bruger på et af de mange streaming sider, evt. twitch.tv

derefter skal du bruge dit capture card, til at få det du spiller over på din computer, og såer det sådan set bare det at streame det du ser på din computer skærm, ved hjælp af twitch.

Håber dette var til at forstå!

Saunte