Avatar billede jensee Nybegynder
04. januar 2013 - 22:50 Der er 5 kommentarer

Problemer med viaccess modul i samsung d8005 tv

Davs folkens

Jeg har netop købt et dejligt Samsung d8005 tv, men jeg har problemer med at se mine tilkøbte kanaler fra yousee (via yousee kort)

I mit gamle samsung gik kanalerne fint i gennem så snart jeg satte mit viaacces modul med yousee kortet i tv'et, men på mit nye tv får jeg blot beskeden "kodet signal". Jeg er nogenlunde sikker på at det hele vender rigtigt.

Mit modul er af denne type
http://www.av-connection.dk/?PGr=1701&ML=501

Kan det tænkes at netop det modul ikke virker i samsung d8005 og at jeg derfor skal have købt mig et nyt??

Håber nogen har noget erfaring

Jeff
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2013 - 00:10 #1
Bruger du flere kort i husstanden?
Forklaret på den måde om du både har hovedkort og tvillingekort?
Prøv hovedkortet hvis det er tvillinge kortet der sidder i.
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=100064&title=samsung-d8005-og-viaccess-ca-modul
Avatar billede jensee Nybegynder
05. januar 2013 - 10:35 #2
Det er ikke et tvillingekort. Har kun det ene!!
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2013 - 12:32 #3
Kan modulet sættes i begge veje eller er der en styretap som styrer det?
Den tråd jeg omtalte før, der var udseendet jo lidt anderledes, men de kan jo sagtens være magen til din.
Jeg tror jeg havde kontaktet Samsung, oplyst info om modulet, så de kunne komme med en tilbagemelding på det:
http://www.samsung.com/dk/info/contactus.html
Avatar billede jensee Nybegynder
05. januar 2013 - 14:48 #4
Med lidt vold tror jeg godt det kan vende på begge leder, men der er ikke meget tvivl om hvornår det sidder rigtigt.

Kan godt være jeg skal have fat i samsung for at få et svar.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. januar 2013 - 15:54 #5
det er det bedste råd jeg kan give dig. Ærgerligt hvis du kommer til at ødelægge modulet.