Avatar billede olmas Nybegynder
04. januar 2013 - 17:29 Der er 1 kommentar

Netværk via iphone

Min router er kaput for tiden, så mens jeg venter på en ny fra udbyderen, kunne jeg jo bruge min bærbar via iPhone, men det går ikke på min Asus 1008ha. Sætter kablet i men den findes ikke under "opret forbindelse til et netværk". Det virker på min kones bærbar, og så kunne jeg jo bare bruge den. Men det irriterer mig lidt, for det virkede også på min i sommers. Nogle forslag .
Avatar billede sinumsen Nybegynder
04. januar 2013 - 17:39 #1
Min telefon har stadig bare det simple navn iPhone. Nogle gange forekommer det at enheder af en eller anden grund ikke vil se dens netværk når jeg har sat telefonen til at dele det. Men hvis jeg så vælger at koble til andet netværk og skriver "iPhone" så kan den godt finde det og jeg skal bare give den password..