Avatar billede martin_moth Mester
04. januar 2013 - 08:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Tilgå hjemmeside der er blevet fjernet, men som virkede for 24 timer siden

Hej

Jeg læste i går en artikel på EB, der esiden er blevet fjernet. Kanikke huske om jeg læste den med Chrome eller iE. Artiklen er sidenhen blevet fjernet

Kan jeg på en eller anden måde genskabe den (kan være den er cached eller...)
Avatar billede martin_moth Mester
04. januar 2013 - 08:27 #1
PS: Jeg kan finde artiklen hvis heg søger på titlen i Google - men linket er dødt, da artiklen er fjernet. Men den har jo været vist på min PC i går, og jeg håber at jeg derudfra kan genskabe den...
Avatar billede martin_moth Mester
04. januar 2013 - 08:48 #2
Hmm, har installeret http://www.tothepc.com/archives/access-contents-of-google-chrome-cache-folder/ - der kan jeg se filerne der er cached (jeg har åbenbart brugt Chrome) - men ikke få noget fornuftigt ud af de filer jeg kan se. Hjææælp
Avatar billede martin_moth Mester
04. januar 2013 - 09:45 #3
Sådan - "Copy selected cached files to ..." :-)
Avatar billede martin_moth Mester
04. januar 2013 - 09:47 #4
...