Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2013 - 19:10 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Panda blokerer Minecraft

Hej
Min søn vil gerne spille Minecraft på sin computer, men efter vi har installeret Panda bliver programmet blokeret. Han får følgende besked:
Could not create the Java virtual machine

Hvis vi slår Panda fra virker spillet igen, men det er jo meningen at Panda skal være slået til hele tiden.
Jeg har forsøgt at angive programmet som et sikkert program i indstillingerne under Firewall, men det hjælper ikke.
Hvad kan man ellers gøre??

Mvh. Christina (som har en meget utålmodig søn!)
Avatar billede Weedfald Nybegynder
03. januar 2013 - 19:29 #1
Hej Christina,
Jeg kender udemærket til problemet, har du prøvet at kigge i pandas egne sikkerheds indstillinger :-)?
Det kan være minecraft skal tilføjes til listen over godkendte programmer ?

Hilsen Patrick :-)
Avatar billede Slettet bruger
03. januar 2013 - 20:22 #2
Jeg har tilføjet minecraft til listen over godkendte programmer, men det har ikke hjulpet. Der må være et eller andet jeg skal gøre udover dette.
Avatar billede Slettet bruger
05. januar 2013 - 11:52 #3
Prøv og slå parental control fra ( forældre kontrol ).
Avatar billede Slettet bruger
10. januar 2013 - 19:27 #4
Det hjalp heller ikke at slå forældre kontrol fra.
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2014 - 13:35 #5
Svar