Avatar billede Lykkew Nybegynder
01. januar 2013 - 12:19 Der er 3 kommentarer

Hjælp til fotostream

Hej.
Håber virkelig der er en venlig sjæl et sted derude, som kan hjælpe mig :)
Jeg har siddet og rodet med min fars fotostream på hans Iphone, og det virker simpelthen ikke.
Han har i sin fotomappe 1200 billeder, men den smider selv kun 45 i fotostream. What to do?
At maunelt kopiere dem over til en fotostream-mappe er ikke en løsning.
Jeg har prøvet at nulstille fotostream men med den effekt at fotostream gik fra 200 billeder til de nu 45.
Hjælp!!
Avatar billede NicklasAndersen Nybegynder
01. januar 2013 - 20:46 #1
Så er det jo nok fordi, at han har brugt alt hans 5GB lagrings Plads på iCloud, altså Fotostream går hen over iCloud, så hvis man vil have mere plads, skal man købe sig til det :)
Avatar billede NicklasAndersen Nybegynder
01. januar 2013 - 20:47 #2
Men mit bedste bud, er at tjekke om han har brugt alt hans plads, og hvis han har, så køb noget mere plads, eller slet nogle af billederne som er på iCloud'en :)
Avatar billede Lykkew Nybegynder
01. januar 2013 - 21:28 #3
Han har tilkøbt laringsplads. Det er der ikke mangel på.
Men gaggen skulle jo være at alle billeder fra iPhone ville smide sig i fotostream så de ku ses på andre devices