Avatar billede tosssen Nybegynder
28. december 2012 - 14:05 Der er 1 løsning

Simpel drag&drop app til webserver

Hej!

Jeg har behov for at udvikle en lille app til mobiltelefoner, som jeg forestiller mig folk blot besøger via browseren, hvilket gerne skulle virke på tværs af IOS/Android osv. I app'en vil der være tre forskellige skærmbilleder, som hver især skal have noget button og drag&drop funktionalitet. Baseret på brugernes input skal resultatet gemmes i en mySQL database.

Jeg har set på forskellige teknologier, men kan ikke umiddelbart se hvilken der får mig lettest i mål. Derfor vil jeg gerne høre Jeres gode input til hvordan jeg med mindst muligt arbejde får løst opgaven. Jeg er datalog og vant til at programmere i min dagligdag, men har ikke lavet webløsninger før.

På forhånd tak,
Søren
Avatar billede tosssen Nybegynder
27. februar 2013 - 19:47 #1
Lukket