Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
27. december 2012 - 12:57 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

"Venter på google.dk ...."

På min bærbare med Windows Vista, så opfører Firefox sig mærkeligt.

Jeg har sat "Google.dk" som startside, og hver gang jeg går på, så kommer meddelelsen "Venter på google.dk ..." igen og igen.

Bruger jeg Firefox egen startide, så er der ingen problemer.

Google Chrome eller Internet Explorer 9 er der heller ikkke noget i vejen med.

Jeg kan godt på ind på de bogmærker jeg har, og de virker.

Det er når jeg vil skrive noget i søgefeltet - det kan man ikke !

Man kan heller ikke få "Google.com" eller andre Googler fra andre lande.

Hjælp ønskes ...

Med Venlig Hilsen Ikke-Ekspert.

Har renset med cCleaner. Brugt MalwareBytes Anti-malvare og scannet med avast! Free. De fandt ikke noget usædvanligt ...
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2012 - 14:45 #1
Ved ikke om det kan løse det, men du kunne prøve at gendanne firefox til fabriksindstillinger.
Det kan du gøre ved at gå ind i programmer og køre den i fejlsikret tilstand.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2012 - 14:46 #2
Og så prøve at sætte google til startside igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2012 - 15:04 #3
Hvis du vælger at starte den i fejlsikret tilstand, loader siden så korrekt?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
27. december 2012 - 17:18 #4
tak, 220661 ..

Prøver senere, da jeg ikke er i nærheden af den PC, som det aktuelt drejer sig om ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
28. december 2012 - 10:59 #5
Det hjalp !

Jeg har afinstalleret 2 add-ons, som jeg alligevel ikke "rigtigt brugte" ...

Smid et svar til points, så ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
29. december 2012 - 12:18 #6
smid et svar 220661, så du kan fo dine velfortjente points ...
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
30. december 2012 - 11:36 #7
T*A*K
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2012 - 11:57 #8
Velbekomme.
Jeg kan bare ikke lige forstå hvorfor jeg kun modtager indlæg #5-6 og 7 nu??
Kan det ske hvis jeg ikke har åbnet en mail fra eksperten, og har kommet til at slette den ved et uheld?
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. december 2012 - 14:45 #9
Hvad sker der for dig her? Fy Fy
http://gratisupload.dk/vis_billede/689467/
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. december 2012 - 14:47 #10
Nu forsvandt det!
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2012 - 15:01 #11
Poko1 det der det finder jeg mig sku ikke i.

Hvad fanden har du lige gang i???

Kan du ikke lade være med at chikanere mig her på Eksperten må jeg få andre til at gøre det
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2012 - 15:10 #12
Du kunne i det mindste have lagt den som en intern mail hvis du synes det er sjovt det du har gang i.
Avatar billede Poko1 Ekspert
30. december 2012 - 15:13 #13
Det er sq ikke noget jeg har gang i jeg har lige kontroleret på en anden pc der er det også måske skulle jeg have skrevet hvad sker der på eksperten?
Avatar billede 220661 Ekspert
30. december 2012 - 15:18 #14
Poko1 det her er sidste gang du skriver disse ubehagelige indlæg live på indlæggene til mig personligt
Jeg gider ikke dig og dine person nedladende indlæg mere.

Kan du ikke finde ud af det, så må jeg gå andre veje.