Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
26. december 2012 - 17:23 Der er 6 kommentarer

Hjemmeside med bruger abonnement

Hej Eksperter
Jeg leder efter et webhotel, hvor man kan benytte en webeditor (er ikke den store programmør)ligesom et normalt webhotel. men det skal være sådan er brugerne skal betale et abonnement for at bruge noget af siden.
håber i vil hjælpe.
God bagjul
Mvh. Jacob
Avatar billede edindk Nybegynder
26. december 2012 - 21:28 #1
Hvorfor ikke bruge WordPress, ved godt det ikke det du søger. Men WordPress er nok det bedste! :D
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
26. december 2012 - 21:34 #2
Og der kan man lave så brugerne kan købe abonnoment? :-) og selvf. bygge siden-det ved jeg ;-)
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2012 - 16:37 #3
ja, men du skal jo kunne programmere PHP eller indsætte login modul og betalingsmodul.
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
27. december 2012 - 23:05 #4
ehmm... der problemet ligger det er ikke noget jeg kan. :-/
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2013 - 22:47 #5
Ellers må du jo betale dig for nogen at gøre det for dig
Avatar billede Bocajnielsen Nybegynder
22. juni 2013 - 15:31 #6
Jeg lukker her tak :-)