Avatar billede Katrinet Nybegynder
25. december 2012 - 18:43 Der er 2 kommentarer

Samsung blu-ray BD-E5300

Hej allesammen!
Jeg har lige i julegave fået en bluray afspiller fra Samsung. Jeg har sat den til, men har problemer med at få netværket på den til at virke. Jeg synes at jeg har udfyldt diverse felter ( IP, DNS, Gateway), men når jeg laver en såkaldt netværkstest sætter den ikke flueben ved det hele. Punktet "gateway ping" er der åbenbart en fejl eller noget. Nogen der kan hjælpe?
Hilsen Kathrine
Avatar billede kimtheman Novice
25. december 2012 - 19:27 #1
Og du har et kabel fra din router og over i denne Samsungs Ethernet indgang?
Avatar billede kimtheman Novice
25. december 2012 - 19:35 #2
Og husk lige ikke at lave en dobbelt tråd
http://www.eksperten.dk/spm/974208

Så luk det ene igen.