Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
25. december 2012 - 15:35 Der er 4 kommentarer

Tilføj input field uden at opdaterer side

Hej derude!

Jeg har lavet mig et brugersystem, hvor brugerne kan skrive noget tekst i et input field som så bliver indsat i min MySQL database.

Kan man lave det sådan, at man kan tilføje flere inputs ved at brugeren f.eks. kan klikke på "Tilføj felt" uden at opdaterer siden, og så indsætte dataen fra det nye felt til databasen?

Måske noget javascript kan bruges? Det er ikke helt min stærke side her..

Tak på forhånd :)
Avatar billede olebole Juniormester
25. december 2012 - 17:08 #1
<ole>

Hvordan skal det bruges - og hvordan ser resten af siden ud?

/mvh
</bole>
Avatar billede phillipvarsted Nybegynder
25. december 2012 - 17:19 #2
Jeg har en HTML form og når jeg submitter formen, så indsætter den alle dataerne fra mine inputs til min MySQL database. Det jeg gerne vil have inde i min form er en knap med teksten "Tilføj input felt" som tilføjer et nyt input felt inde i min eksisterende form.

Har en database der ser således ud:

Tabel navn: Kunder
Rows: Navn, email og mobil.

Jeg skal have lavet det sådan, at når jeg tilføjer mit nye input, så skal den lave en nye række i min tabel. Prøver at lave et eksempel under.

Navn          Email            Mobil
Mads          m@ds.dk      22334455
Jan              j@n.dk          32547632

Rækken i tabellen hvor Jan er indsat, det skulle gerne indsættes ved hjælp af det nye input.
Håber det er til at forstå.
Avatar billede olebole Juniormester
25. december 2012 - 17:45 #3
Jeg er interesseret i at se HTML'en, det skal virke i
Avatar billede expnet Seniormester
25. december 2012 - 19:08 #4
ja men er nød til at have den kode du vil have det in-kodet det i