Avatar billede Slettet bruger
24. december 2012 - 23:15 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Denne guide er blevet fjernet af en CoAdmin.

da CoAdmin holder styr på god og orden har på eksperten
og man ikke må kopier guider far nettet så siger de "Denne guide er blevet fjernet af en CoAdmin.

Begrundelse:
Guide kopieret fra nettet"  MEN jeg har lavet en hjemmeside og har lak mine guides  ind der !

vil nu jeg kopier guides ind på eksperten  KOMMER DEN SÅ OG SKRIVER Denne guide er blevet fjernet af en CoAdmin.

Begrundelse:
Guide kopieret fra nettet ??????
Avatar billede kjeldsted Novice
25. december 2012 - 01:30 #1
Henviser du til guiden om "Backup af iPhone og Android"?
Avatar billede arne_v Ekspert
25. december 2012 - 05:10 #2
Hvis det er ens egen side den er kopieret fra, saa tror jeg ikke at det vil blive anset som et problem.

Men inden du gaar videre, saa proev lige og overvej de vurderinger og kommentarer som du har faaet til dine tidligere forsoeg.
Avatar billede kjeldsted Novice
25. december 2012 - 09:37 #3
Hvis det er den senest slettede guide du snakker om, er det med henvisning til følgende sider at den er blevet slettet:

http://www.chicalogic.com/da/guides/apps-smartphones/iphone-android-sadan-laver-du-backup

Tager man en tilfældig sætning og søger efter denne på Google får man følgende resultat. https://www.google.dk/search?q=%22Men+som+et+dejligt+alternativ+til+at+miste+sin+data+(læs:+livline),+kan+man+på+få+minutter+gardere+sig+blot+ved+at+følge+nogle+enkelte+trin.%22&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&client=safari

Jeg skal beklage at vi ikke viste at du var ejer af et stort internationalt selskab, registreret i Californien, ved navn ChicaLogic og at du udgiver artikler under navnet Kira Eggers om IT til kvinder.

Hvis ikke det er denne du snakker om hvilken af dine mange andre forsøg er der så tale om?

Ps. mht. Google søgningen, betvivler jeg stærkt på at to personer (altså dig, Rasmus, og Kira Eggers, kan sidde hver for sig og skive en artikel og samme emne hvor langt de fleste afsnit er PRÆCIS ens. Så ens at en Google søgning på hele afsnit i gåseøjne giver hits.
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2012 - 12:20 #5
Avatar billede kjeldsted Novice
25. december 2012 - 14:57 #6
Jamen de er da ikke blevet fjernet?
Hvad er problemet?
Avatar billede Slettet bruger
25. december 2012 - 22:54 #7
Avatar billede kjeldsted Novice
25. december 2012 - 23:38 #8
Ja, det er jo så ved at være noget tid siden at denne guide er blevet slettet.
Har du et link til den oprindelige fra din egen hjemmeside?
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2012 - 01:05 #9
ja den er i RSS
Avatar billede kjeldsted Novice
26. december 2012 - 01:19 #10
Rasmus, jeg synes du skulle læse en artikel jeg tror du vil have glæde af.
Du kan finde den på WWW!

#9 Kan jeg jo ikke rigtig bruge til noget. Skal jeg gætte mig frem til hvor jeg finder denne artikel?
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2012 - 11:40 #11
må man eller må man ikke ?:)
Avatar billede kjeldsted Novice
26. december 2012 - 11:42 #12
Jamen, Rasmus for pokker da....
Jeg forstår altså ikke dine halve sætninger!
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2012 - 12:05 #13
WWW og hvad så ? :)
Avatar billede kjeldsted Novice
26. december 2012 - 12:20 #14
Det er jo fuldstændigt håbløst med dig, Rasmus.

Umiddelbart ville min opfordring være at du glemmer alt om guides og blogindlæg. Du forstår jo ikke helt hvordan man begår sig på nettet.

Ang. det at kopiere fra andre artikler gælder sådan set i bund og grund de samme regler (dog selvfølgelig med en del undtagelser) det samme som det at downloade en spillefilm og ligge den til download på en anden side.
Det er altså forbudt at kopiere en artikel uden samtykke fra forfatteren. Dog må man jo benytte citater så længe disse ikke udgør en betydeligt del af artiklen og så længe at disse citater tydeligt fremgår som værende citater og at der på disse fremstår kilder til hvorfra citatet stammer.

Og nu har jeg skrevet en lang smøre som jeg ved at du ikke læser, med mindre der er sket et julemirakel.

Men indtil du får læst denne kommentar og forstår hvert et ord og hver en sætning, så hold dig til blot at surfe rundt på WWW og hold dig fra at "skrive" artikler og blogindlæg.

Og så HUSK! for pokker da at det er skriftsprog og ikke talesprog vi kommunikere på. Så dine halve sætninger er altså ikke noget vi forstår!
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2012 - 21:29 #15
.