Avatar billede kris914g Nybegynder
24. december 2012 - 21:48 Der er 5 kommentarer

hjælp gendannelse af filer der er blevet slettet

hey skulle lave en backup af min skole noter og opgaver på google drev men så gik der noget galt med overførelsen og jeg slette min folder inde i google drev men så viste det sig at den også slette min skole folder på min computer jeg bruger mac osx mountin pls er der nogen der kan hjælpe er mega meget på skideren hvis i ikke kan :(
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2012 - 09:37 #1
Bruger du den pc som filerne er slettet fra?
Det er i hvertfald en dårlig ide, da filerne kan overskrives af ny data, og så er de væk for altid.
http://www.macforum.dk/forum/showthread.php?t=11179
Avatar billede kris914g Nybegynder
25. december 2012 - 12:08 #2
bruger den ikke har installeret disk drill som måske kun finde filerne igen den køre lige nu og er færdig om en halv time jeg kan se at den har fundet nogle filer men de ligner ikke dem jeg leder efter de har nogle mærkelige navne men det er word dokumenter som er er det jeg mangler så kan det være de filer bare med et andet navn?
Avatar billede 220661 Ekspert
25. december 2012 - 17:57 #3
Har du pillet disken ud og sat den til anden pc?
Er det sådan det skal forstås?
Avatar billede morten-vadskaer Praktikant
25. december 2012 - 22:30 #4
Hvis du selv vil forsøge med et recovery program er det en god idé, at teste det på en anden harddisk end den, der indeholder dine "skarpe" filer. Så kan du afprøve om værktøjet er i stand til at finde dine filer.

Opgiver du er du altid velkommen til at sende den til os. Jo mindre du eksperimenterer med den inden, jo bedre.

Mvh

Morten
http://www.disk-doktoren.dk
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2012 - 08:13 #5
#4 Nu gjorde du det igen??
Du har jo fået fjernet indlæg før molvins.
Jeg citerer lige fra brugerbetingelserne: http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser
Læs 2.1.7.5 og bliv formodentlig klogere

køb/salg af varer og tjenesteydelser (gælder alle former for varer og tjenesteydelser, dvs. både materielle ting og immaterielle som f.eks. bannerplads og websteder) - Papkassen.dk kan eventuelt benyttes til det formål.
Ved forsøg på køb/salg af ulovlige ting (herunder også hælervarer) vil IDG Danmark videregive de oplysninger til Politi eller relevante myndighed, der er nødvendige, for at de kan forfølge