Avatar billede Blueeyez Mester
24. december 2012 - 12:49 Der er 1 løsning

Søger en nas server...

Jeg sidder og søger en nas server.. Funktioner jeg søger mest er:

Torrent klient
FTP
Media server / netværksdisk

Dernæst søger jeg os en mulighed for at kunne dele filer med andre, men uden at de andre skal hente alt indholdet ned på deres pc.. Et eller andet sted så kunne jeg forestille mig at ftp godt kan bruges, men jeg er lidt usikker.. og ville derfor høre om andre herinde bruger en nas til at dele billeder med familie fra en nas som alle i familien kan tilgå med login?

Jeg svarer ikke foreløbigt på denne tråd da det jo er juletid, så jeg ved godt jeg nok ikke får svar sådan lige og spørgsmålet er mest af alt om ftp kan bruges til følgende eller om man kan købe en nas server der har sådan en funktion til og dele en mappe med andre på det store internet ;)

Jeg har selv kigget på Western Digital MyBook Live.. og et spørgsmål om den, er der nogen der kan fortælle mig strømforbruget på sådan en? Jeg har søgt på nettet uden held..
Avatar billede Blueeyez Mester
25. december 2012 - 12:40 #1
Lukket