Avatar billede Keerththanan Nybegynder
22. december 2012 - 19:10 Der er 2 kommentarer

It reparation, søger kunder!!!

Jeg er en elev som gang med uddanelse som it-supporter/datatekniker!
Reparation af alle slags computer/pc'er...

fjernsupport tilbydes også..via teamviewer
reperation, rensning, gendannelse, fjernelser af virus, og meget andet!
dele skiftes KUN efter aftale, hvis prisen passer dem!
prisen er meget billigt da dette er noget jeg gør i min fritid, prisen aftales så ring og hør nærmere
for mere info ring eller skriv en sms og jeg vender hurtigst muligt tilbage 29 70 96 37
værkstedet ligger på FYN :-)
Avatar billede Blueeyez Mester
22. december 2012 - 19:20 #1
At du opretter tråden under en kategori som angår spørgsmål til/om samt kritik/fejl anmeldelser af eksperten.dk

At du laver reklame mindes jeg heller ikke er tilladt.. sådan er det vidst generelt på forummer... (non-reklame retningslinje)

Du nævner ikke hvad du sådan specifikt er til... Altså Apple, windows eller linux baserede systemer... Du burde gøre en del mere ved din informations deling...

og så til opfordringen...
Laver en facebook side / gruppe og skriver information eller laver en information side selv.. (www) (Behøver jo ikke og være enormt stort.. html5 + css3 da du jo ikke er web udvikler men supporter i fritid) håber dog du får god vind med det ;)

Du kan os skrive det på din forum signatur som du os kan herinde.. og derved ved og være aktiv på forummer så vil folk os se at du tilbyder følgende service ;)
Avatar billede vejmand Juniormester
22. december 2012 - 19:20 #2
Og hvad er spørgsmålet????

http://www.eksperten.dk/brugerbetingelser