Avatar billede zybe Nybegynder
11. august 2001 - 13:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hp photosmart 315 kamera + hp p1000 printer

Jeg er ved at købe digital kamera + printer, er der nogen af jer eksperter der har erfaringer med ovennævnte produkter..? Kvaliteten..? Er printeren dyr i drift..? hvor meget er prisen ca. for begge dele..? osv...

/ZyBe
Avatar billede tmceu Praktikant
11. august 2001 - 15:56 #1
Ingen personlige erfaringer, men min far har sådan et sæt og er rimelig tilfreds med kameraet.

Desuden har jeg en kollega, der kun har printeren og begge har oplevet store problemer med at få den til at køre under Windows 2000, især er print meget langsomt.
Avatar billede netfox Nybegynder
17. august 2001 - 11:10 #2
ang hp1000 så skal du ind i engenkaber for printer og så ind i printer processor da den køre i raw og skal over på Emf mode så køre optimalt har selv den og jeg har ikke nogen problemer med windows 2000 og den printer hurtig nu efter jeg gik til Emf